כרטיס הליווי הוא חלק חשוב בקבלת פנים לחתונה. בלעדיו, האורחים שלכם לא ידעו היכן לשבת לארוחת ערב. אבל רוב הקלפים האלה די משעממים; כרטיס “אוהל” לבן או שנהב ועליו רשום שם כל אורח (או זוג) בדיו שחורה. למרות שאתה צריך אותם, אתה לא צריך להגביל את עצמך לצורה הסטנדרטית, במיוחד כאשר אתה עורך את החתונה שלך בחוץ. בדוק את הרעיונות הטריים האלה לכרטיסי ליווי שישמשו בחתונות בחוץ.

כרטיסי הליווי שלך הם מקום מצוין לעשות משהו יצירתי. זה נהדר אם אתה יכול להמציא פורמט ייחודי שגם משתלב היטב עם הנושא או התחושה הכללית של החתונה שלך. למשל, נניח שאת עורכת חתונה כפרית מזדמנת בחצר האחורית שלך עם הכלה בשמלת פשתן ותכשיטי חתונה בעבודת יד. עזוב את האוהל הלבן הרשמי לטובת משהו רגוע ומקורי יותר.

אורך חבל כביסה משמש כמקום מצוין להצגת כרטיסי הישיבה שלך. סדרו אותם בסדר אלפביתי והשתמשו באטבי כביסה כדי להצמיד כל אחד מהם לחבל הכביסה. נערות ליווי , שלבו תמונות של החתן והכלה או תמונות משפחתיות ישנות בין כרטיסי הליווי על ידי הצמדתם לחבל בין כל קלף שמיני או עשירי בערך. החברים שלך יאהבו לטייל בנתיב הזיכרון כשהם מחפשים את משימת ארוחת הערב שלהם.

זה נהדר להביא אלמנטים ממסגרת החתונה שלך לתצוגות שלך. אם אתם עורכים קבלת פנים בשדה, דרך מסודרת לסדר את כרטיסי השולחן היא “לשתול” אותם בשדה שולחן של עשב חיטה. אתה יכול בקלות לגדל חלק משלך של עשב חיטה, או בקורט, לקבל חתיכת אדמה מהגנן. גזרו את קצה ריבוע הדשא ברצועה דקה של עץ או במבוק. ניתן לסדר את כרטיסי הליווי בשורות מסודרות על מצע הדשא. הפרויקט הקטן הזה דורש מאמץ מינימלי, אבל ישלם דיבידנדים גדולים במחלקת הסטייל.

לחתונה על החוף, יש הרבה דרכים נהדרות לעשות את כרטיסי הישיבה שלך. מראה אחד יפה מאוד הוא להשיג חבורה של כוכבי ים. קשרו לכל אחד רצועת נייר הנושאת את שם האורח ומספר השולחן שלו. כוכב הים ייראה פנטסטי מונח על שולחן בכניסה לקבלת הפנים שלך. רעיון נוסף הוא להניח כרטיסי ליווי קלף יפהפיים בצבע ירוק ים מעל מצע של זכוכית ים חלקה בגווני כחול וירוק. רעיון אחר של כרטיס ליווי חוף ממש חמוד הוא לכתוב את השמות על שמשיות נייר קטנות (כמו מהסוג שמגיע במשקאות טרופיים) ולשתול אותם במצע של חול.

כרטיסי הליווי שלך אפילו לא חייבים להיות כרטיסי פתק מסורתיים. אם אתם עורכים חתונה בחוץ בסגנון אלגנטי, מהסוג שבו הכלה לובשת שמלת כלה חיננית באמת ותכשיטים בעבודת יד, מראה רענן מאוד יהיה להשתמש בטוש זהב כדי לרשום שמות על פיסת פרי כמו אגס. זוהי התגלמות האפקט הפשוט אך האלגנטי שכלות רבות שואפות אליו כעיצוב החתונה שלהן.

עם קצת יצירתיות, תגלו שיש כל מיני כרטיסי ליווי יוצאי דופן ופנטסטיים שיתאימו לחתונה בחוץ. אתה באמת יכול ליהנות מהבחירה במשהו יוצא דופן. כרטיסי ליווי חכמים הם דרך מצוינת לקחת משהו שאתה צריך ולהפוך אותו לתוספת מסוגננת באמת לקבלת החתונה שלך.