این دستگاه لیزر برای اولین بار در ایران در مدل تیتانیوم پلاس 2024 با 4 طول موچ عرضه شد. 3 طول موج این دستگاه باعث حذف موهای زائد در "تمام تایپ های پوستی" میشود و طول موج چهارم که تکنولوژی جدید اضافه شده به این دستگاه است، باعث "روشن سازی نواحی تیره و خاص" میشود.

این دستگاه به واسطه ی همکاری انحصاری شرکت نویان طب مانلی با شرکت دراگون فلای در کشور عرضه میشود و کمپانی نویان طب مانلی 1 سال وارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش را برای هم میهنان عزیزمان فراهم آورده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای تمام استانداردها و سرتیفیکیت های بین المللی از جمله fda آمریکا، ce اروپا و iso می باشد، همچنین دستگاه لیزر تیتانیوم ارائه شده توسط شرکت نویان طب مانلی دارای تاییدیه رسمی از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده قابل استعلام در سامانه می باشد.

لیزر بار این دستگاه از برند مطرح کوهرنت آمریکا بوده و پمپ آب و پاور آن ایتالیاییی می باشد که میتواند کیفیت و طول عمر بالایی را ارائه دهد.

این دستگاه با توان های خروجی 1200، 1600، 2000 و 2400 برحسب نیاز افراد ارائه میشود که مشتریان نویان طب مانلی میتوانند مدل تک هندپیس که فقط لیزر موهای زائد است یا مدل دوهندپیس که هندپیس دوم لیزر کیوسوئیچ می باشد را سفارش دهند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 با دارا بودن دبل tec و چیلر داخلی خود باعث خنک کنندگی دو برابر نسبت به نسل قبل شده و این موضوع تجریه حذف موهای زائد کاملا بدون درد و سوزش را به مشتریان مجموعه های زیبایی هدیه میدهد.

این دستگاه لیزر به روز با دارا بودن سیستم عامل اندروید، تمام امکانات یک گوشی هوشمند را فراهم آورده است که از پرکاربردترین موارد آن میتوان به این موارد اشاره کرد:

-قابلیت فایلینگ و ذخیره سازی اطلاعات مشتریان

-قابلیت کنترل از راه دور

-قابلیت قفل نرم افزاری

-مانیتور لمسی 4k روی دستگاه و مانیتور مجزا روی هندپیس

و سایر مواردی که کار با این دستگاه را تسهیل بخشیده است.

شرکت نویان طب مانلی با بیش از 7 سال سابقه و تجهیز بیش از 800 مجموعه زیبایی در اقصی نقاط کشور، معتبرترین شرکت ارائه دهنده دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه های کلینیکی از جمله انواع دستگاه لاغری، هایفو و جوانساز، کیوسوئیچ و لیزر موهای زائد می باشد.

این شرکت خدمات ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است که از مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-1 سال وارانتی بی قید و شرط

-10 سال خدمات پس از فروش

-ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

-آموزش و اعطای مدرک رایگان

-مشاوره تخصصی و رایگان جهت افتتاح یا افزایش درآمد مجموعه های زیبایی

-دارای 3 نمایندگی فعال در شهرهای تهران، شیراز و مشهد جهت مراجعه حضوری و مشاهده شوروم

برای تهیه این دستگاه میتوانید به وبسایت نویان طب مانلی مراجعه فرمایید.

"ما همیشه یگ قدم جلوتر هستیم" نویان طب مانلی